marți, noiembrie 9

smile... not now!

ma uitam asa la tema blogului meu... cum ar fi sa scriu ceva vesel pe fondul asta trist (emoist)? nu s-ar potrivi nu? dar cum ar fi sa reusesc sa nu ma deprim cand intru pe propriul meu spatiu virtual, aici, si sa ignor culorile si imaginile astea gri? asta da, ar fi un exercitiu de autosugere - pardon, autosugestie. tot acolo e pana la urma.

ma autosug intr-o gaura neagra din care mi-e prea lene sa ies. comoditatea asta... ii zic oboseala de la o vreme, dar ajung sa cred ca obisnuinta si lenea sunt mai aproape de adevar...mi-e teama insa ca nu mai stiu in ce directie sa ma autosugestionez. ca orice varianta as intrezari mi se pare previzibila, cunoscuta parca apriori si deci... neinteresanta. mi se pare ca orice as face e lipsit de substanta, de valoare....

sunt foarte putine lucruri in jurul meu care sa ma mai miste, foarte marunte, rare dar care reusesc sa ma atinga intr-un fel. in rest ma simt imuna. inerta. inutila. nu eu. totul in jur e incolor, inodor si insipid.

azi am primit 2 telefoane... pe unul l-am simtit real, aproape, si da... vad sensul discutiilor viitoare, placerea unui ceai cu scortisoara si a unor taclale simpatice cu un om drag. pe celalalt l-am simtit... nu l-am simtit.

lumea ma intreaba de ce dispar. de cele mai multe ori se simt frustrati de disparitia mea "eu ce vina am? dar ce-am facut sa ma stergi de pe lista?"... nimic. poate tocmai de-aia. nimic nu ma face sa te mentin, nici macar intr-o lista de mess. ca sa ce? sa ne uitam unul la emoticonul altuia in virtutea a ce? cu ce scop? cu ce asteptari? de ce sa ne investim de pomana? pomana cui? iar eu prefer sincer sa ma uit in tavan meditand la nemurirea sufletului decat sa ma pierd in roluri sociale, discutii cu bravari, conversatii de dragul conversatiei si alte variatiuni pe-aceeasi tema. nu ma mai ajuta sa ma lamentez alaturi de cineva, n-am nevoie de umerase pe care sa plang si nici "socializarea" nu are vreun efect magnific asupra mea.

ma iau de mana eu pe mine si ma vindec. sau ma transform. sau redevin. vad eu ce si cum. dar ar fi nedrept sa mai implic pe cineva in treaba asta. sau sa ma apuc de treaba pe jumatate... implicata eu in diverse. si incompleta in toate.

2 comentarii:

deceplangfemeile spunea...

si daca nu zambesti ce faci? plangi?

ceaiul ala cu scortisoara are si ginseng?

Kaos Moon spunea...

emuist? hi hi