miercuri, noiembrie 24

paralel

viata, lumea, sau cum s-o fi numit "totul"asta care ne inconjoara e cam asa: in straturi, si fiecare strat e etajat la randul lui. nucleul e acel "dincolo" despre care vorbesc toate religiile lumii sau Spiritul Sinelui la care se spune ca unii au ajuns prin diverse metode... sau din greseala. dar aia nu se pun.

azi mi se confirma, poate a mia oara ca lumile paralele sunt interconectate... si "palma" pe care ti-o da uneori soarta, timpul, nu e decat un mic coltisor de etaj cu balustrada spre celelalte incaperi unde... din fericire am ajuns, intr-un fel... n-as putea spune cum exact.

si fara sa vreau fac parte din viata mea tot felul de alte vieti... care sunt doar o bucatica din tot. si fara sa stiu cum ma trezesc prezenta in contexte legate de departe cu altele. si tot fara sa controlez neaparat rational totul, ii stiu pe altii in lumile mele, desi ei habar n-au ca se afla aici. la fel cum eu habar n-am in lumea cui mai sunt la ora asta.

nu-i important sa intelegeti despre ce scriu eu aici. ideea e sa-mi aduc eu aminte peste un timp de episod :p

PS. stiti voi de cate ori am plans pentru un barbat care nici macar nu e al meu? de parca ar fi fost? sau cum mi-a parut amar cand pleaca, desi stiam ca nu de langa mine se departeaza? pentru ca nu fusese niciodata.... de cate ori am intuit chestii si a fost exact asa cum am gandit... si numai timpul si poate cainele meu stiu ca eu am anticipat totul cu precizie? si uneori e criminal, e teribil sa ti se confirme totul.... sa-ti devina totul deja-vu, previzibil... e crunt. nu e o calitate, nu-i defect, e o cruce a unui om inteligent si oamenii inteligenti nu pot fi decat nemultumiti si tristi. majoritatea.

azi e ziua lui: "ce-ar fi fost daca..." si lui "mi-e dor de tine". 

Niciun comentariu: