luni, noiembrie 15

revelion

pe 15 noiembrie am sarbatorit revelionul (meu). fripturici si diverse chestii la cuptor, o sticla de sampanie, un furou negru si o crema parfumata, muzica buna si liniste. multa liniste. si ce bine mi-a fost sa-mi acord momente! si ce bine ca mi-am luat de-o grija.

acum aud in dreapta/stanga "ce faci de revelion?".. de parca cine stie ce zi e aia. na ca eu mi-am rezolvat problema. sunt fericita.

citesc despre caderea comunismului in diverse locuri... compar cu romania si constat ca suntem la coada. chiar si in caderi, nu doar in reusite. adica la capat de tot. in toate. si reiese mereu ca tarisoara noastra draga e "aparte", "caz unic", minunat material de polemica si sarcasm.

m-am calmat si incep sa infloresc. parca ar veni primavara. o simt asa ca o adiere de departe care ma invaluie. de revelionul vostru eu imi port martisoarele :)

oftez adanc, sper sa ma patrunda pana la capat si sa-mi curga prin vene starea asta. mult deacum inainte. e bine asa.

Niciun comentariu: