duminică, noiembrie 28

fugi

zi de leneveala, cu Mica mea. ascult niste muzici fantastice de ceva vreme si ma apuca un avant creator in toate directiile... scris, pictat, compus, etc. universul sunt eu. si il conjug la ce timp vreau eu. am ajuns la concluzia asta de curand.

si parca stau asa pe o tusa si va privesc pe toti. unii se lamenteaza si vad curajul de a fi in lucruri ce mi se par total anapoda. pe altii ii admir pentru capacitatea de a face pasul, cu gandire si simtire, cu acel echilibru undeva intre cer si pamant, cu forta de a merge inainte. nu sunt deacord cu "eu am curaj sa stau". falsa impresie ca faci ceva. am invatat ca si faptul de a nu face nimic, e tot o actiune, o alegere... dar nu te face mai demn de vreo lauda.

intr-o carte am gasit la un moment dat intrebarea "e mai las sau mai curajos acela care fuge?". si pana la urma raspunsul nu exista decat la timpul conjugat de fiecare dintre noi, in propriul univers.

sunt in perioada "vreau". te vreau in mii de feluri. ma vreau in mii de feluri.

Niciun comentariu: