miercuri, decembrie 1

ploi

cica e vreme urata afara. eu nu cred. uite acum ma imbrac bine ca un pinguin si ma duc sa-mi beau cafeaua cu o prietena. e urat afara cand te simti urat in interior. mie mi-e bine. sunt happy si energica de-mi vine sa invart lumea pe degete. ma bucur de frig, ma tine in priza.

v-am povestit ca m-am lasat de fumat? ca fac yoga si reusesc sa ma scol singura, fara alarme, pe la 7.30-8 in fiecare dimineata? ca nu mai stiu ce-i aia paine si carne de vreo cateva saptamani? si ca mi s-au daramat niste mituri referitoare la dependente si autojustificari inutile?

ma bucur pentru Mica. a reusit sa faca ce si-a propus. concentrandu-se. atat. nimic mai mult. deci functioneaza. cand vrei un lucru, te gandesti intens la el de parca il ai deja, nu cu inversunare, nu cu negativism, nu cu frustrarea ca nu il ai inca. si il obtii. asist cu placere la bildungsromanul ei. :)

bai si cand o sa ma fac mare o sa va arat eu voua!

3 comentarii:

Amanta ta spunea...

In primul rand, bine ca te-ai lasat de fumat, in al doilea rand, sunt de acord cu tine, in ceea ce priveste, felul in care privim lucrurile... tre' sa fim optimisti... etc, etc, si-n al treile rand, postarea asta m-a facut sa zambesc, ceea ce inseamna ca o sa mai trec pe aici :) Spor la scris.

piticescu spunea...

:) cu mare drag te astept!

mindfreak spunea...

bravo pentru ca te-ai lasat de fumat!imi place cum scrii, tine-o tot asa