joi, decembrie 9

mama

azi e ziua ei. as vrea sa-ti promit ca voi mentine casa curata si ca voi fi mai putin neatenta in ceea ce ma priveste. ca nu voi face ca tine si voi cunoaste barbati cu o diferenta pana in 5-7 ani fata de mine. ca voi avea grija de sanatatea mea mintala si nu numai. ti-as promite ca nu voi mai minti niciodata si ca imi voi canaliza depresiile in actiuni benefice. ca nu voi mai rataci pentru cauze pierdute, ca voi dormi noptile, voi purta sosete si dresuri iarna, voi bea ceaiuri vindecatoare, si ma voi duce duminica la biserica. voi gandi de doua ori inainte sa fac o data. da, chiar ti-as promite toate astea ca un cadou asa de ziua ta, mama. dar nu pot.

insa pot sa te asigur ca n-am sa-ti mai fac niciodata cadou un mop de ziua ta, ca in anul ala in care am venit acasa cu galeata rosie si mopul si ti-am urat "la multi ani" in stilu-mi caracteristic.  pot sa te asigur ca-mi esti unica fiinta atat de aproape de sufletul meu incat orice ar fi, voi face tot ce pot sa-ti fiu alaturi. ne avem una pe alta de atunci, pentru totdeauna si asta nu se va schimba niciodata.

cumva simt de ceva timp incoace ca rolurile se inverseaza sensibil. uneori ma simt responsabila fata de tine, de parca eu sunt omul mare si tu copilul. tind sa te protejez intr-un fel anume, strain mie pana acum. dar dulce. si toate astea ma fac sa realizez ca... am crescut. desi n-am vrut. mi-e dor sa-ti fiu copil. sa ai grija de mine, sa-mi fi "mami" si toate grijile vietii sa fie la tine in palme. eu sa zburd libera si fericita stiind ca tu veghezi.... uf si e complicat, sa fiu om mare.

ti-as face o felicitare din-aia ca la gradinita. dar pentru ca sunt om mare o sa pictez un tablou pe care sa-l atarni la tine in birou. cam tot aia e, nu?

La multi ani, mama!

Niciun comentariu: