miercuri, decembrie 29

buna dimineata

iar ma prinde dimineata... ma uit la Piti cum doarme, e ca o jucarie de plus vie. uneori il invidiez si ma gandesc daca eu am inceput sa seman cu el, sau cainele cu mine. nu, el e mai fericit, in afara de mangaiat intre urechi, mancat, plimbat, dormit, jucat si alintat de toata lumea, alte griji nu are. sa nu mai zica nimeni ca viata de caine e nasoala.

ma bucur insa ca incep sa ma golesc de ganduri. boala grea asta cu ganditul non-stop la ceva. se pare ca totusi yoga functioneaza. reusesc sa ma desprind de toate framantarile si sa-mi reglez neuronii atat de obositi. si cu timpul, starile astea devin din ce in ce mai lungi, ceea ce e bine. ma linistesc. insa nu scap de oftaturile prelungi (pe-astea le-a imprumutat si Piti) si de senzatia adanca de gol, pustiu, lipsa de ceva...

deja stiu cu certitudine cateva din lucrurile care mi se vor petrece anul care vine, certitudinile ma echilibreaza. o sa merg la Madrid sa-l vad pe Papa cu alte cateva zeci de mii de tineri catolici, o sa ma angajez si o sa-mi termin proiectele academice. sper sa fac o schimbare de locuinta si sa-mi implinesc visul din copilarie de-a avea un pat rotund. o sa particip la cel putin o nunta a unor prieteni dragi. si o sa consum cateva creioane de carbune in desene emo-dark. si nu, nu e o lista de ”must have-uri”... sunt ca si implinite toate astea. nu ma incanta previzibilitatea lor. astept cu si mai mare interes imprevizibilul. la cum mi-am obisnuit ”audienta” sunt sigura ca viata mea va bate filmul si in 2011.

Un comentariu:

Ana-Estera P. spunea...

hei pitic:)mi-ar placea enorm sa ne reintalnim si sa depanam amintiri si alt'cele...nu stiu cand voi äteriza"prin Bucuresti, dar cine stie poate ca tu vei ateriza pe la mine in Timisoara:)...iti doresc din suflet ca noul an sa fie unul plin de binecuvantari...de moment mai fericite alaturi de cei dragi tie..si daca e sa vinamomente grele..nu te lasa batuta..esti puternica..sper ca intr-o bunazi cea mai apriga dorinta a ta sa devina realitate..sa ai parte de tot ce sufletelul tau isi doreste.salutarile mele mamei tale..va pup si va imbratisez puternic(mi-e dor de tine mada!)