sâmbătă, ianuarie 1

hai gata

gata cu lamentarile. diriga mea era in spital de rev si cred ca singurul lucru care mi-a intors stomacul pe dos, dar care m-a bucurat peste masura in noaptea dintre ani, a fost ca m-am dus cu un buchet de flori acolo. surprize-surprize in contexte triste.

prieteni. oameni diferiti, separati, nu mai conteaza, frumosi in general. zambete si betie. urari fara continut. ganduri pline trimise intr-un zbor clandestin. de toate pentru toti. ca la romani, na...

si acum avem cu totii pretextul ca deh... e inceput de an, ne apucam de chestii, facem liste, ne dam impresia ca luptam mai cu spor pentru toate cate avem de parcurs... vax. vorba cuiva... ne-am blocat in debuturi. vorba altcuiva... suntem doar in pauza pe aici. vorbe...

it was just a day... e 1 de 12 ori pe an. si niciodata nu se termina si nu incepe nimic. doar suntem... uituci. eu uit de prezent... si timpul ma pedepseste.

Niciun comentariu: