marți, ianuarie 4

dimineti

imi pun 1438 de dorinte in dimineata asta. m-am trezit la o ora inumana pentru spiritul meu. am cunoscut o necunoscuta. am iubit frumos. am baut cel mai dulce vin fiert. nu am cafea. beau cola acum. fumez si zambesc. cica e eclipsa de soare azi, peste vreo ora... imi imaginez lupii urland in vazduhuri.

e alb afara. si sunt dispusa la inceputuri.... fara a ma bloca in ele. parca as visa un pic... mai mult. parca viata are alt gust dimineata. sau e vorba doar de dimineata asta... nu stiu. mai conteaza?

4 comentarii:

traiesteunpic spunea...

cu riscul sa gresesc o sa spun asa: stiind cum scrii as zice ca ori pastrezi pentru tine capitole vaste, ori nu a fost indeajuns

piticescu spunea...

intotdeauna e loc de mai mult... ca la marmote. dar da, inca nu am zis/scris tot :p

traiesteunpic spunea...

ups... scuze, comentariul asta era destinat celuilalt blog, dar m-am incurcat :P daca vrei poti sa il stergi/muti

piticescu spunea...

:) m-am prins. lasam aici ca tot in ograda piticeasca este.