duminică, ianuarie 2

val vartej

spuneam intr-un post anterior ca abia astept imprevizibilul sa ma plesneasca... si nu trece bine 1 ianuarie ca ma ia asa pe sus un val, ma duce pe diverse culmi, ma aseaza cuminte la cateva ore de somn. incredibil cum se pot precipita lucrurile... de fapt, totul e sa vrei. sa ai curaj. sa-ti asculti intuitia. ups. feel alive.

nu ma pot desprinde de muzicile grecesti. de niste imagini cu mare si vant si senzatia aia de libertate de pe plaja de nudisti de asta vara. tanjesc la anotimpul meu cald si astept cu o cana de vin fiert, aromat... astept sa treaca iarna. sa mi se vindece amintirile. ma simt ca intr-un program special de sociopati, bagata la hibernare. vreau culori, vreau agitatie, vreau un pic de haos. iarna e prea alba.

6 comentarii:

Lu spunea...

Te imbratisa la un momendat un anonim...eu eram aia...Nu ca ar conta f mult cine-ti da o imbratisare virtuala, dar asa...ca si fapt divers. Am sa te citesc, imi place felul tau de a scrie. La multi ani si sa ai un an nou plin de zambete si bineinteles sa-ti indeplinesti tot ce ti-ai propus.

piticescu spunea...

conteaza orice imbratisare! multi ani luminati si tie! zambesc...

Epiloque spunea...

La Multi Ani "piticescule" !!!
Sa-mi traiesti multi ani cu bine :*
Si sper sa ne auzim in curand
>:D< hugs !!

piticescu spunea...

bai eu te vreau la mine sub brad!

Epiloque spunea...

@piticescu- toata lumea ma vrea sub brad, dar nimeni nu stie ca am fost acolo de craciun si nu m-a deschis nimeni :(
Anul asta am fost si sub bradul tau, si sunt sigura ca m-ai vazut, dar nu te-ai atins de fundita mea ca ti-a fost frica . :))

piticescu spunea...

o sa-mi fac curaj! promit! :P atunci sa veeeeezi!!!