miercuri, ianuarie 5

arde

ma arde stomacul...ei da, trebuia sa zic ”an nou cu bine” primului ulcer pe anul asta. ciudat cum uneori durerile fizice sunt doar asa... undeva acolo, firesc inconfortabile dar la fel de ignorabile. cum daca ma ard si alte lucruri pe langa stomac... se creaza asa o ierarhie a arderilor :p si unele devin mai pregnante ca altele.

ma arde un dor nebun sa iubesc. am auzit ca e mai bine sa iubesti decat sa fii iubit. se potriveste cu teoria mea, a dragostei ne-egoiste, care nu cere, nu primeste, doar exista. ma mai arde o amintire placuta care imi da fiori. imbratisarea mamei din dupa-amiaza asta si planurile pe care le am. ma ard toate...

important e sa nu ma ard de tot. nu?

3 comentarii:

Epiloque spunea...

Iubeste-ma pe mine :D

Pe mine ma arde "un dor nebun" de liniste :)

piticescu spunea...

eu nu iubesc in liniste... ce zici? te bagi totusi? :p

Epiloque spunea...

.....depinde :D