miercuri, ianuarie 19

firescul lucrurilor

cum de pot scrie versuri triste cand sunt fericita? si cum de ma pot scula devreme cand ma culc tarziu? de ce nu mananc cand mi-e foame? si cum de pot iubi cand n-am pe cine? sau cum de... primesc lucruri desi nu ofer? paradoxuri all over... inside, around...

cumva Paradoxul ma echilibreaza. lucruri care se opun nu fac decat sa ma traga din extreme si sa ma plaseze Pretutindeni. si acolo in spatiul aerisit unde incap toate cele, mi-e bine. cu mine, cu ceilalti, cu lucruri diferite dar cumva laolalta.

imi dispare treptat notiunea de Conflict - in oricare sens al termenului. curg toate, haotic sau in paraiase organizate, blocate in lacuri de acumulare sau in mari nemarginite. oricum ar fi... imi pare totul Firesc. ma simt fireasca. si ma curg printre lumi, lucruri si oameni intr-un mod placut, teribil de confortabil. :)

Niciun comentariu: