luni, ianuarie 10

eu vreau sa cresc mic

pot sa demisionez din functia de adult? as putea sa cresc mica? va roooooog. promit sa nu ma razgandesc. sa-mi asum constiincioasa drepturile si obligatiile ce-mi revin la 6 ani. sa mananc cand ma striga mama desi nu mi-e foame, sa citesc Robinson Crusoe ascunsa intr-un copac inflorit, sa alerg dinspre orice catre oriunde, sa desenez cu creta pe unde trec oamenii mari, sa ma uit la norisori si sa imaginez povesti cu printi. sa ma ascund de tanti care prezinta stirile la tv, crezand ca daca ea se uita in ochii mei cand vorbeste, inseamna ca ma vede si n-ar trebui sa ma scobesc in nas de fata cu strainii, sa-i aduc mamei floricele din gradina blocului, sa fiu sigura ca intr-o zi ma voi intalni cu ”Mihaela si prietenii ei”.

e prea mult. acum, aici, e ceva inimaginabil. nu mi-am dorit asa, nu ma intrebat nimeni, am incercat, am depus eforturi dar am cedat. si vreau inapoi.

PS.  sunt in faza de ”pre-job”. sanse mari de angajare. ma satisface ca voi fi in sfarsit in randul lumii si mama va fi linistita ca ”fata mea e bine, a terminat scoala, are un job, etc”. dar eu nu am nevoie de asta. mie chiar mi-e bine asa: cu putin, fara griji, fara probleme, libertate, aer curat, creatie, haos organizat dupa bunul chef sau dupa vreme, proiecte personale care aduc satisfactii imense si uneori si financiare, vise implinite frumos, zambete. de ce e atat de greu sa va explic ca ”randul lumii” nu e ca voi?

3 comentarii:

Epiloque spunea...

Scoate la iveala copilul din tine daca vrei sa fi din nou mica, care cu sisguranta se ascunde acolo undeva....acum esti doar un copil putin mai mare, dar esti tot copil...si poti spera sa fi iar mica, nimic nu e imposibil daca crezi cu adevarat ;)

Cu drag :*

traiesteunpic spunea...

pre-job e inca ok, asa cum erau ultimele doua saptamani din vacanta de vara. apoi primele doua-trei saptamani or sa fie hell on earth. oricum tine minte: ce e in interior e mai important. sunt sigur ca exista contabili care lucreaza in multinationale plicticoase si care in sinea lor sunt mult mai copii si mia liberi decat cine stie ce rockstars. apropo... randul lumii nu exista... aren't we all pure fuckin' diamonds?

piticescu spunea...

feel better... :)