luni, ianuarie 17

pic pic pic

cate un pic pic pic, cate un poc poc poc pe tastatura, pana nu mai pot deloc.

simt ca ma scurg, si nu la modul pervers, printre spatiile milimetrice dintre taste... ma si vad asa... ca o cola care se imbiba in butoanele laptopului si ramane acolo pe vecie, ascunsa de privirile luminii. sunt mega-hiper-super-ultra obosita. si cu toate astea mi-e bine. sunt fericita. am numai flashuri erotico-moralizatoare in cap si parca traiesc mai multe vieti deodata...e al naibii de interesant. numai ca uneori invelisul-corp nu mai face fata. si trebuie sa-i dau de dormit, de mancat, alea alea....

prima zi la, cum sa-i zic? ca nu-mi vine, imi suna aiurea oricum as zice... servici? job? munca? birou? doamne cate denumiri exista... am dat mana cu niste oameni dar habar n-am cum ii cheama...m-am uitat pe niste hartii si... cam atat. astept un comp nou, astept setarile aplicatiei cu mail si alte cele, astept... sa incep. numai bine ca... azinoaptea mi-am petrecut-o cu oamenii mei dragi si anormali. acum ma afund intr-un scaun si uneori... da' nu mai ziceti la nimeni... pun capul pe birou si cred ca visez pe bune. nu ma vede nimeni. :p ma simt ca in clasa a 10-a cand am adormit la ora de franceza.

si un taxi ma va duce la mama. o shaorma se va aseza la stomacel. si un somn luuuuung ma va invalui dupa prima zi de munca, obositoare din cauza duminicii extatice si a mirobolantului weekend petrecut. :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Please vote the Great deejay ever ! Vote at "Cea mai tare ascensiune din Romania in 2010" - MOONSOUND!!
http://awards.nights.ro/