miercuri, ianuarie 12

m-am razgandit

nu mai vreau sa cresc mic! sunt labila, nu?

deocamdata turbez de fericire.

e incredibil cum dintr-un gand, mi s-a transformat toata viata. cum speram sa obtin ceea ce am acum abia dupa cativa ani, trecand si eu, ca tot omul, prin faze premergatoare - grupa mica, mijlocie, mare. dar nu! pentru ca nu ma aflu in `randul lumii` si intotdeauna am ars etapele, iata-ma la un nivel la care doar visam. am in maneca niste carti pe care abia astept sa mi le joc cu profesionalism. sunt pe o pozitie mai mult decat performanta si provocatoare. si pana la urma nu-mi pare rau ca am stat acasa si prin scoli pana la 25 de ani, mi-am gasit locul sub soare in campul muncii si... e foarte aproape de soare :p

of si nu sunt nici macar la mijlocul lunii ianuarie si deja... ma invadeaza atatea minuni. era si cazul ca doar... it was worst, must be better now!

multumesc tuturor celor care nu au avut incredere in boemia fiintei mele, care m-au calcat si intins la maxim, minimalizandu-mi fiinta in repetate randuri. multumesc mai ales acelora care nu au putut si nu pot participa la visurile mele, din orice fel de domeniu, si celor care nu (ma) inteleg/cunosc desi ne-am invadat vietile cu bune si rele destul timp. le sunt recunoscatoare ca au scos la iveala ambitia mea de a ma privi in oglinda, de a merge cu capul sus inainte, de a avea curaj sa(mi) demonstrez contrariul. si intr-un fel, raman in sufletul meu, ca niste eroi anonimi, pe care fara sa-i anunt si sa-si doreasca i-am gradat cu inalte merite in linia destinului meu. cumva paradoxal, dar nu in gluma, vorbesc foarte serios.

pentru ceilalti, care imi sunt pretutindeni `ai mei`... ne vom bucura impreuna de soarele in care ma scald! :)

Niciun comentariu: