joi, ianuarie 6

aberatii de insomniaci

de data asta mi-am pierdut noaptea lucrand. ma simt bine. adica nu am pierdut noaptea, ci am facut ceva util. si cand ma apuc eu sa fac cate ceva imi iese bine. sunt obosita si fericita.

m-a zgariat pe creier azi o replica. mi-e atat de ciuda cand nu reusesc sa ma fac inteleasa, sau sunt privita cu superficialitate si judecata din prisma asta...a aparentei ieftine. cand oameni pe care ii crezi ca rezoneaza cu tine, dau dovada de crasa indiferenta. cand ti se spulbera pretentia ca te cunosc si constanti ca...te vad doar in exterior. si acela cetos. cu siguranta o bucatica de responsabilitate pentru feedback-ul asta eronat o port si eu. dar asta nu-mi subtiaza dezamagirea...

am suferit deseori de impacte de-astea intelese in aparenta, gresit. dau impresii, creez imagini despre mine care nu sunt reale. si mi-o iau. si sufar. sunt putine persoanele care au avut rabdare si tact sa-mi explice, sa le explic, sa elucidez situatiunea. sunt si mai putine care au inteles ca in spatele unor diverse roluri sociale, sentimente mai mult sau mai putin etalate, se mai ascunde ceva. si din pacate... cu mult mai putine acelea care au avut inspiratia sa nu ma judece, sa nu judece ce nu cunosc, ce nu inteleg. 

... dincolo de asta, inchid ochii fericita, cu ganduri dulci.

Niciun comentariu: