sâmbătă, ianuarie 29

amplificari

mi se amplifica de la o vreme simtirile... totul prinde un contur aproape deranjant si stiu intr-un fel ce am de facut. daca nu actionez intocmai simt disconfort, cu atata accent incat mi-e imposibil sa nu-mi urmez gandul si feelingul.

am simtit ca nu am ce cauta intr-un loc si faptul ca am ramas m-a intors pe dos. am plecat si eliberarea de a fi Eu din nou a fost mai mult decat satisfacatoare, m-a implinit. am simtit cu tarie un dor nebun de cineva si pana nu am pus mana pe telefon nu mi-a fost bine. am stiut din secunda doi ca e bine ce fac, si asa a fost.

sunt o mie de lucruri pe lumea asta pe care le facem tarziu pentru ca gandim prea mult inainte, si pierdem pe parcurs primul impuls. sunt o mie de simtiri/intuitii/stari pe care nu le recunoastem si incercam sa le modelam fals. ne pierdem in detalii. raman atatea nespuse, neimplinite, pierdute in neant si prea multe ”daca-uri”, ”de ce-uri”, ”ce-ar fi fost-uri” ne spulbera prezenturile ce vor veni.
 (...)

cea mai mare bucurie astazi este ca am gasit pe desktop sufletul ei in cuvinte. si mi-e draga asa de mor. e adorabila... e Mica mea dulce si m-as simti schioapa, rupta fara ea. simt uneori ca ma pun in palmele ei si ma tine acolo in moale si caldura. o tandrete pentru care o voi iubi intotdeauna... o conectare de spirite care s-a cladit in timp, de la sine, minunat de firesc, deschisa si fara impuritati artificiale. suntem privilegiate asa, ca ne avem dincolo de toti si toate.

Niciun comentariu: