sâmbătă, decembrie 4

he made my day!

prieten drag... dorinte de demult implinite pe neasteptate... am in casa un pickup la care ascult intruna povestile copilariei si ma amuz cu ochii in tavan de vremurile care au fost! ce bucurie sa am din nou la ce sa ascult vinilurile mele dragi! si ce bine e sa ai pe desktop ora, data si starea vremii - ma simt asa... mai conectata la realitate! windows7 rulz!
ma mira si-mi place cand... oameni aparent departe de mine sunt atenti la lucruri minore. ca ajung sa implineasca fara sa stie unele dintre cele mai ascunse si arzande vise, pastrate cu grija, mult timp, in sufletul meu. e frumos cand facem gesturi de dragul de a le face, de dragul acelui zambet pe care il starnim cand reusim sa facem o bucurie cuiva, asa... din nimic, gesturi gratuite care implinesc. si devin atat de rare in lumea in care ne scaldam....

sunt fericita. si privilegiata ca inca ma inconjor de oameni... simpli si frumosi, capabili de gesturi... oameni.

2 comentarii:

traiesteunpic spunea...

acum trebuie doar sa upgradezi firefox 3.5 :P

piticescu spunea...

:) incet incet ajung eu omenirea din urma!