duminică, decembrie 5

tears in heaven

sa facem abstractie ca vine mos nicolae in noaptea asta. la mine a venit mai devreme. :p

- dupa mult timp... de parca mi se petrece pentru prima data, dar stiu sigur ca undeva demult am mai patit asa... imi tremura inima in mine cand vad/aud/simt/am orice fel de contact cu cineva. in alte vremuri numeam asta fluturasi sau indragosteala... acum mi-e frica s-o numesc in orice fel. si plang. pentru ca.. in stilu-mi caracteristic nu pot face mai mult de atat. nu poate fi mai mult decat este, si este putin, insuficient mie. imi devine din ce in ce mai insuficient pentru ca imi doresc din ce in ce mai mult.... pentru ca ma gasesc in mijlocul unor asteptari avide, doruri, vise... scenarii de copil bulversat...in love with love or just....?

- sper sa fie doar o chestie imaginara, mentala pe fondul nevoilor mele de afectiune. altfel se va transforma in amar si nu am unde sa-l mai indes. ...

PS: stii cate feluri de a tine pe cineva in brate exista? eu nu stiam.. incep sa fac diferenta.

Niciun comentariu: