miercuri, decembrie 22

surprize

imi plac surprizele! ador oamenii care mi le fac. e o energie magnifica in neprevazut, in spontan, in lumina unor clipe simple care vin de nicaieri. m-am trezit la cafea cu un bun prieten de departe. si ce bine e cand primesti un telefon cu ”in 10 minute urc la tine” desi il stii la sute de km distanta. e uau! multumesc si mai vreau!

incep sa apreciez intr-un fel aparte momentele astea simple, banale. sa le percep ca pe un privilegiu, ca pe niste daruri care mi se intorc parca din alta lume, le gust cu recunostinta, nu neaparat pentru cel care mi le ofera (de cele mai multe ori e irelevant, si personajul e total inconstient de rolul sau). multumesc universului ca raspunde la energiile mele pozitive. si imi da mai mult. e mult si bine atunci cand reusesti sa te opresti in loc si sa te conectezi efectiv la tot ce te inconjoara, sa constientizezi fiecare moment in substanta lui si sa devii prezent. cu totul. prezentul te face fericit. cand e pur, e neconditionat de alti timpi. sau altfel spus, cand iti conjugi timpul doar la prezent. si nu vorbesc aici de cliseul ”traieste clipa” care poate insemna multe, nu neaparat demne. nu!

ieri am vazut luminitele din oras, si am mancat bun. imi place ca e mai putin albastru ca anul trecut, sunt rosii si galbene, majoritatea, si par calde. am deschis geamul de la masina si mi-am lasat pletele in vantul rece. am strigat de bucurie si mi-am strambat gatul uitandu-ma in sus la beculete. ce simplu e sa te bucuri un pic, cu un om frumos langa tine care iti intelege in tacere nevoia si bucuria. a venit si melodia secolului cand am ajuns pe splai ”love bites”... nu se putea incheia excursia mea prinntre luminite fara euforia unor ritmuri care imi aduc aminte de vremuri calde. cum se face ca... uneori timpurile, se suprapun, vin toate la un loc intr-un fel sau altul, si de fapt... trecutul, prezentul si viitorul sunt in palma mea, toate la un loc.
o melodie.
o bucurie de moment.
un oftat cu speranta.

Un comentariu:

Daniel Alexandru spunea...

Buna :)
Te invit sa citesti :
http://www.tipimaginar.blogspot.com