marți, decembrie 7

discovery

ma simt de parca descopar lumea. ma bucur de gusturi. e fantastic. de cand nu mai fumez, am descoperit fructele... si culmea, incep sa am dependente de-astea benefice, sanatoase. dimineata fara compot de piersici ar fi trista. serile fara portocale n-ar avea farmec. am renuntat la cafea si mi-am luat o mie de ceaiuri. lavanda face minuni la insomnie.

citesc ce scriu si nu-mi vine sa cred ca eu scriu toate astea. ma fac eco-emo-girl. militez pentru o viata sanatoasa, fara grasimi, tutun, etc. beti 2 litri de apa pe zi, faceti sport si mancati sanatos. cu siguranta veti gandi si iubi mai sanatos.  :p

cu toate astea, depresiile si golurile afective nu se pot umple cu...portocale. din pacate. si compotul nu te ajuta sa nu-ti mai doresti imposibilul... sunt cam down in ultimul timp... eu la psiholog nu ma mai duc, a fost dragut dar...nu-i nici o smekerie. la biserica nici atat. de vicii m-am lasat. de oameni nu ma mai agat. si am ramas doar eu. si eu sunt down.

o sa treaca si asta.

Niciun comentariu: