duminică, decembrie 12

mica bubu

mica mea se serbeaza azi. de fapt ea se serbeaza in fiecare zi in care zambeste si e fericita. uneori o copleseste atata bine, alteori se simte in corzi ca nu reuseste sa controleze relele din viata. dar e atat de dulce in tot ce face, si sincera incat, cumva, lumineaza cu prezenta ei viata celor din jur.

eu iti multumesc pentru cea mai dulce prietenie, pe care multi si-ar dori-o. pentru toate care ne-au intarit sau daramat si tu ai fost acolo, ca o saltea dormeo pe care am picat impreuna cu zambete sau lacrimi. pentru ca te vad fericita si asta ma face si pe mine un pic mai hapi in general. pentru acesti cativa ani in care am impartit de la tigari pana la drame si bucurii de viata pe care indiferent de vremuri, nici una dintre noi nu le va uita.

te imbratisez pentru "neconditionalul" din tine, pentru ca nu a contat ca am gresit, ca am facut bine, ca esti de-acord sau ca nu intelegi, si totusi ai fost cu mine, oricum. pentru ca esti dintre foarte putinii oameni din viata mea care au reusit sa accepte, sau sa gestioneze intr-un fel si lucrurile straine de ei, pe care nu le cuprind cu experienta sau simtirea. si asta e mare lucru. sa nu judeci necunoscutul.

te iubesc dincolo de toti si toate. intr-o zi o sa ne uitam impreuna la pasarica din gradina, de pe prispa, si o sa ne amintim, pe unde au zburdat buburuzele! o sa fim doua babe senile, dar pline de frumos. :)

Niciun comentariu: