marți, decembrie 21

liste

in 2010 a fost anul listelor. am inceput cu una, n-am respectat nici jumatate, dar fara lista... as fi ratat si prima parte probabil. la prima vedere am impresia ca 2010 a fost un an mort. degeaba. dar sa o iau altfel. il iau ca pe anul meu de pauza. si doamne ce pauza binemeritata a fost! un an in care am trecut de la statutul de student la cel de copil responsabil, care gateste sambata, spala vinerea si plimba catelul (aproape) zilnic. am trecut de la o relatie cu gratii la libertate. libertatea de a alege, de a cauta, de a spune ”nu”. de a depinde doar de mine. un an in care m-am preocupat numai de ce-mi place mie, cand si cum am vrut. e minunat.

e fantastic sa fii liber. dar e crunt sa nu stii cum sa-ti gestionezi timpul, spatiul, aerul. libertatea poate deveni apasatoare uneori. poate durea. altfel decat singuratatea in doi sau decat alte dureri... am invatat sa-mi fie bine singura. si o voi lua de la inceput cu oamenii, ca un nou nascut care face cunostinta cu mediul inconjurator. am stiut dintotdeauna ca nu poti construi de la minus, ca nu poti avea pretentii de la altii care sunt mai jos ca tine, sa te ridice. si am reusit anul asta sa ajung la linia de plutire de unde nimeni si nimic nu ma mai poate trage inapoi. firesc inseamna Inainte. libertatea inseamna sa nu te constrangi singur in propriile vise sau deziluzii. sa uiti de trecut si sa nu mai inventezi vitorul. sa traiesti aici si acum. cu demnitate. si am reusit!

astept un craciun simplu. si pur in simplitatea lui. un revelion sarac in artificii de moment dar pe atat de bogat in spirit. si va urez voua, celor care m-ati mangaiat sau zgariat in fel si chip anul asta, o liniste interioara cel putin la fel de autentica si placuta ca a mea. e greu... dar nu imposibil.

Un comentariu:

John Constantine spunea...

Craciun Fericit!
Ma bucur ca te vad happy si cu liniste in tine, in interiorul sufletului tau. Iti doresc ca la anul sa realizezi si mai mult din ceea ce ti-ai propus.

ps: scuze pentru zgarietura :P (kidding). Ai grija de tine :)