vineri, decembrie 24

merry whatever

am un sentiment ciudat... am facut bradul de plastic si m-am enervat ca-i din plastic, dar lasa ca ma fac eu mare si o sa-mi permit brad natural in fiecare an, dinala din povesti. curatenia e gata, catelul e fericit, betisoarele parfumate mi-au imbalsamat mediul. si eu plec de-acasa. de parca am facut toate astea pentru altcineva. simt ca mi-am pregatit casuta pentru... cineva. ca eu de fapt imi ”petrec” sarbatoarea asta in alta parte.

am dat mailurile de rigoare, sincere de altfel, cu ganduri calde pentru prieteni la fel de calzi. dar ma simt absenta de lumea asta. nu, nu strig ”prezent” la chemarea mosului. nu vreau sa aud colinde si am trantit usa in nas la puradeii care cica ne colinda la bloc. nu vreau sa primesc smsuri de complezenta, massuri si alte cele.

vreau doar sa-mi strang mama in brate si sa-i apreciez bucatele, desi nu mai gateste ca pe vremuri de mult. vreau o liniste concreta si cateva zambete sincere. (...)