duminică, octombrie 17

adunarea!

se acumuleaza in mine nevoi, doruri, dorinte, mofturi.... am atata timp incat reusesc sa mi le analizez si nu sunt deloc multumita de ele...stii? cand ai prea mult timp gandesti mai mult si mai profund, ai vreme sa te asezi cu atentie in ganduri si sa le diseci in mii de fire, care se inoada la infinit....

sunt nemultumita. pentru ca vreau un barbat alaturi de mine si m-am plictisit sa alerg in visuri de poveste. pentru ca vreau starea necesara sa ma apuc de cartea mea. pentru ca nu gasesc lumina potrivita sa-mi pictez tablourile. pentru ca (iar) orice melodie imi aduce aminte de ceva. sunt incompleta pentru ca (iar) plang singura din te miri ce si nu reusesc sa dorm... sunt fragila in perioada asta si nu am resurse sa ma ridic. sau nu mai vreau sa ma ridic singura, as vrea sa ma alint cuiva, sa intind mana pisicos si sa ma ridice cu drag din noroiul in care ma scald.

mi-e tot mai gol asternutul. si tot mai aspra propria-mi atingere pe trup. mi-s tot mai dese dorurile si poftele. si starile de neliniste. o fi criza de 25 de ani? sau doar finalul unei perioade in care am reusit sa ma destind indeajuns? si acum trebuie sa iau taurul de coarne, sa-l tavalesc un pic si sa ma improspatez...?

o fi. si totusi ma simt puternica. da. fragila si puternica in acelasi timp. cumva o sa echilibrez toate astea. si va fi soare. pentru ca furtuni au tot fost.


Un comentariu:

ochelari de ploaie spunea...

va fii, bineinteles ca va fii, si va fii atat de mult incat vei avea nevoie de ochelari :)... >:D< o sa fie bine!