vineri, octombrie 8

never say never

din ciclul... "aberatii de insomniaci":

am reusit acum cateva minute sa fac ceva ce credeam ca-mi va fi imposibil... am sters toata arhiva acelui "noi" preconceput... si ma simt de parca mi-am taiat o mana, dar intr-un fel eliberata. mi-e ciuda ca am pierdut timp pretios dar sunt fericita de cele cateva momente de vis traite... am mai dat o pagina cred... si nu doar am indoit-o sa pun semn... ci am intors-o complet. si una alba ma asteapta sa o scriu... frumos, caligrafic, daca se poate...

ciudat cum unele lucruri simti nevoia sa le pastrezi chiar daca au trecut... in timp ce altele trebuie sterse de tot, de la radacina, pentru a putea merge mai departe...

nu voi mai spune "pentru totdeauna" si nici "niciodata"... e o regula nescrisa pe care eu abia o descopar dar ma inclin in fata ei.

in rest? sunt bine.

Niciun comentariu: