marți, octombrie 26

respirari


plang... dupa ce primesc un mail rascolitor si ma prind iar in hora unei fantezii....si nu e el de vina, ci eu si toate frustrarile mele, gandurile si talentul de a colora in nuante nebanuite tot ce mi se petrece, tot ce simt, ce vreau, ce am si ce n-am...

mi-e clar ca nu am ce-mi doresc. ca nu-mi cunosc drumul pana acolo si ca ma ratacesc mult prea des in propriile-mi deziluzii... mi-e dificil sa gestionez oameni si situatii in functie de ce simt si gandesc. ma coplesesc toate si-mi vine sa ma izolez ca sa nu mai ating cu nehotararile mele pe nimeni si nimic. am nevoie de timp si il fortez de cele mai multe ori pentru ca nu am rabdare...

nu, nu am. azi sunt trista. pentru ca am gresit. pentru ca nu pot da timpul inapoi. pentru ca nu stiu ce vreau si cand stiu ce vreau nu stiu cum sa fac sa fie bine. pentru ca nu-mi gasesc locul in univers, desi il am...

Niciun comentariu: