luni, octombrie 4

trec zile

au trecut cateva zile dragute... desi eram trista si imi inecasem amarurile intr-o visinata "handmade"... ma coloreaza tot felul de ganduri si dorinte. unele interzise, altele nevinovate, altele nascute din neputinta sau avanturi naive...

S. unde esti? sper ca... plutesti intr-un fel sau altul, vreau sa-mi intind aripile si sa te incolacesc asa, cu caldura multa si drag! fiecare zi mi te aduce pe geana stanga...

A? mi-e dor de o noapte cu tine aici. sa-ti povestesc noile minuni ale lumii... si sa radem, sa radem mult pentru ca-mi lipseste...

un fenomen paranormal mi-a invadat ultimele nopti. e cometa mea! si oftez si zambesc mut, trag adanc din tigara si ma bucur ca exista. pur si simplu. asa. imi fac bine cuvintele, imaginile, insiruirea de fantasme dintre noi. multumesc si mai vreau. macar un anotimp...

trec zilele intr-o curgere lina. cu familie, prieteni si nopti albe. cu griji si dragalasenii. cu mine asa cum ma stiu, cum eram si cum mi-a fost dor sa mai fiu. am planuri si cred acum ca sunt mai pregatita ca oricand sa le dau "start"... si da! puiu, e luni deja si ma apuc sa fac ce am promis!

pe 15 noiembrie am decretat Revelion! (al meu) cine se anunta la un pahar de sampanie?

Niciun comentariu: