duminică, iulie 11

bum bum

imi bate inima cu putere, pentru ca de la un timp mi-o ia razna aiurea... si pentru ca am emotii pentru azi. iubesc da? nu barbati. pe: sora mea, mama, dodo, lumea de la liceu, lumea de la facultate, puiu meu de care mi-e dor ca a picat ca un bobocel la fundul unei fantani fermecate. da' macar sa strige deacolo sa vaz ca mai exista. da. va iubesc pe toti. azi. si cred ca si maine tot in formatia asta.

ma duc pitzi la vernisaj. mi-am pus sandale albe si rochita capucino. sa baleasca toti si eu sa sustin sorela in activitati artistico-mistice. mi-am dat si neamul la ziar, ce fericita sunt!

vad ca a iesit si soarele, deci tata imi face cu ochiul. azi ce e? 11 ce coincidenta. frumoasa da. si alta coincidenta? pe strada cu vernisajul o cheama "sfantul stefan". si alta? e la nr 13!!! ah cate sunt, ce-mi plac.

sa tineti pumnii si sa aplaudati, in acelasi timp, ia sa va vad, puteti? :p

Un comentariu:

ochelari de ploaie spunea...

eu pot, eu sunt magician :)... succes la you`r sys :) sa ne spui si noua ce a facut... :P