vineri, iulie 23

pitic

"un pitic atat de mic, se plimba pe mana ta, si mai sus, uite-asa, pe umar si pe gat, si uuuuups, a alunecat pe san, si-a cazut pe langa tine " hi hi. asa ma alinta A. in timp ce face pasi cu degetele peste mine. si e dulce.

mama mea e o fatalista. am constatat azi, uitasem. "deci vezi ca daca ai avut vreo amigdalita netratata, si s-a cronicizat, da in reumatism dupaia si mori!"... fantastic, ce simpla poate fi viata in ochii unora.

mi-e dor de mare (...).

vreau un pic la tata sa-i zic ceva. si mai vreau un pic de timp, macar sa se dilate asta care e sa pot si eu sa fac cate imi propun. si...

DAU SPRE ADOPTIE 2 BROSCUTE TESTOASE, CU ACVARIU DOTAT: INCALZITOR DE APA, FILTRU, TERMOMETRU, LUMINA. broscutele le am de un an, sunt cam cat o palma de-a mea, adica mica si finuta :p, nu necesita cine stie ce intretinere, eu le-am hranit o data la cateva zile, le-am pus din cand in cand niste picaturi si apa o schimb o data pe luna. contactati-ma pe mail. URGENT ca le duc in Cismigiu daca ma supar!

5 comentarii:

Tzuni spunea...

Step away! they're sold!

INCERTITUDINI spunea...

Alex( andra) , tu chiar vorbești serios despre broscuțe?
Astăzi am avut o discuție cu nepoțelul meu, este ziua lui și, fiind in orașe diferite, i-am cerut să-mi spună ce-și dorește.
Ghici ce? O țestoasă, cu acvariu. Dacă sunt două, probabil și mai bine..
Aș vrea să ”tratăm” problema..

(alex)andra spunea...

diseara deja imi vine cineva sa le ia..., imi pare rau. insa cel mai bine nepotelul tau trebuie sa inceapa cu una singura, si mica, sunt mult mai dragalase cand sunt mici mici :)

dyanna spunea...

Am avut si eu o broscuta dar a murit,si parca nu m-asi incumeta sa iau alta....

Teona spunea...

fraieri dar destul de diabolici in subconstient. hihi