marți, iulie 13

stele pe picior

e dimineata si totusi noapte. stau cu picioarele ridicate pe birou si-mi place cum se vad, chiar am picioare sexi, da. si ma gandesc ca mi le-as dori sarutate, linse, asa in pozitia asta sa-mi iesi de sub birou si sa ma alinti doar. ascult paula seling, frumoasa femeie... misto voce. o sa-ti cant miercuri la karaoke. o sa cant lumii intregi. mananc ciocolata.

a iesit fantastic expozitia. sunt fericita si implinita. e minunat sa vezi oameni impreuna, desi diferiti, atat de aproape in detalii de fond... de valoare. numai detaliul ne-a adus impreuna, acel detaliu, acea particula infima care strange laolalta suflete pribegi, prin lumi si vieti diferite, opuse chiar. multumesc sora mea, si V. si mama, si S si fetele mele,... si toti care ati fost acolo pentru noi. poate ca nici macar nu realizati cat a insemnat o simpla prezenta... sau absenta. uneori si absentele conteaza.

fumez cu pofta. sunt fericita. 

Niciun comentariu: