sâmbătă, iulie 10

rupere in pulbere

rupeti din mine
sunt si amintirile voastre aici.
opriti ce va doriti
iar pe mine lasati-ma LIBER.
sa pot face tot ceea ce mi-am dorit
caci voi nu intelegeti viata.
nu sunteti destul de nebuni.
si nici macar nu ati deschis ochii
nici macar asta.
cultilor! priviti-ma cum rad.
ar trebui sa va desena-ti pe pereti.
apoi sa va priviti pana incepeti sa dansati.
Rupeti din mine, opriti-va amintirile!
Si duceti-va dracu si voi si ele.
Ma voi intoarce sa mancam 3 copaci impreuna.
dar numai lasati-ma gol, chiar de voi parea mort.
caci nu vad decat durere cu voi langa mine.
prea multe sentimente mi-ati lasat...

ochelari de ploaie a zis-o mai bine decat puteam eu... intr-un moment in care exact asa ma simt. nu e coincidenta, e firesc, sunt mii de suflete pe lume care simt la fel, in colturi rapuse, spulberate...in gratiile amintirilor prinse si fara speranta de eliberare, oricat de "libere" ar fi, ar parea....
da. sunt libera, desi nu libera de ele care ma secatuiesc, de ele, amintiri din care ma si adap uneori.
voi nu intelegeti viata, nu sunteti destul de nebuni... de nebuni frumosi, deschisi, puri, nebunia aia inteligenta din care sorbi placerea pura de a trai sau durerea reala in care iti vine sa te sfasii singur ca sa nu mai fii...esti nebun daca privesti frunzele si stai cu orele singur la o cafea, sau in ploaie. esti nebun daca inchizi telefonul si pur si simplu te eliberezi de tine, de ei, de viata. iti iei pauza de la "traiesc" sau de la "traiesc pentru tine"... esti nebun in ochii lor. esti nebun daca plangi cu anii si nu asculti de "o sa treaca, ai sa vezi", esti nebun daca nu vrei, daca vrei, daca orice....ei da, mi-as dori sa traiesc intr-un spital de nebuni in cazul asta...

tata? vei fi si tu acolo nu? nu la spital. acolo te punem director. la expozitie, da?





Un comentariu:

ochelari de ploaie spunea...

eu nu am zis-o inca, dar mi-ar placea sa traiesc intr-un spital de nebun, ar fii linistea pe pamant, as fii eu cu ai mei... as fii eu. ma bucur ca ai spus-o