sâmbătă, iulie 31

vise

na ca mi-a amintit Ochelari sa-mi pun si eu visele in cuvinte. am avut 3 vise, ciudate, urate si frumoase in acealasi timp. am visat un fluture.... mare, negru cu galben care in loc de corpul unui fluture avea trup de pasare, cu cioc si pene, tot negre. eram fascinata de frumusetea acelei chestii si o tineam in maini sa nu zboare. intotdeauna mi-au placut fluturii, si pasarile, si mi le-a dat subconstientul pe amandoua la un loc.

am visat un om care m-a haituit in viata reala si acum vad ca, retras asa cum e, mi se mai furiseaza in vise ciudat si de neinteles. exact senzatia de hartuire am trait-o in vis. spuneam ceva, orice, si se intelegea exact opusul, mi se puneau in carca cuvinte si sensuri care nu-mi apartineau si eram judecata aspru si gratuit. ma feream de toate si dadeam de el. razand diabolic de mine, cea aflata intr-un cerc vicios din care nu mai aveam scapare decat cu voia lui. era cumplit. si nedrept. m-am trezit intr-o stare de panica reala, cat se poate de crunta. inima imi cerea sa iasa afara dn piept, eram inspaimantata la propriu, m-as fi ridicat din pat sa alerg, sa cotrobai prin casa sa ma conving ca a fost doar un vis dar nu puteam, si neputinta asta ma ingrozea. stateam inerta, respirand sacadat si tinandu-mi mainile pe piept unde imi simteam inima bubuind neregulat, plangeam fara lacrimi si asteptam sa treaca.... tot.

si ultimul... de fapt primul in ordinea lor. in viata mea nu am trait asa ceva: un vis in vis. adica am visat ca visez si chiar visam asta. visam ca stateam de vorba cu cineva, nu conteaza. a sunat un telefon.... si m-am trezit din vis, am raspuns si povesteam ca tocmai visasem ca vorbeam cu respectivul. ii povesteam prietenei mele la telefon cat m-a socat sa visez pe cutare asa, etc.
a mai sunat un telefon, si eu mirata "cum suna asta in timp ce eu vorbesc deja la el?", am dat sa raspund ferm convinsa ca mi-am lasat prietena "in asteptare". abia acum ma trezeam de fapt la propriu, acest al doilea telefon mi-a oprit visul cu totul, si prietena mea "din asteptare" era tot in vis, la fel si trezirea aceea si tot.
ma simteam de parca parcursesem mai multe dimensiuni pana sa cobor pe pamant, cadeam dintr-o zona crepusculara in alta, si tot asa, labirintic, in cautarea Realitatii. a fost ciudat.

ma rog. eu visez in culori. cica as fi dusa pe campii ca lumea viseaza alb negru? cum sa visezi alb negru? mi-ar placea si mie, dar sepia daca se poate.