duminică, august 1

am fost....

am fost la tara la un amic... cred ca singurul pe care il cunosc de peste 15 ani si ne vedem si astazi la fel de prieteni, ca atunci cand ne jucam in fata blocului patratica si ne urcam in corcodusi. mi-a prins bine aer curat, flori cat curpinde, gratar, oameni frumosi care ma iubesc, poante simpatice si dragalasenia mamei lui care ma primeste de fiecare data ca pe fiica ei.

M-am intors cu un puzle la care lucrez de zor... atat de simbolic si detasant... fac puzle-ul asta si ma gandesc intens la fiecare patratica ca la o temelie... nu stiu sigur daca o pun, sau o daram, pentru a reconstrui altceva la loc. insa activitatea asta ma face fericita, linistita.

mesaj: eu nu mai sunt aici. am murit.
dedicatie: te iubesc si te astept la cafea, my pui.



2 comentarii:

Kaos Moon spunea...

vin:)

demo spunea...

ooooo, domnu' kaos! m-am rusinat ;)