duminică, august 22

ingeri

da, sunt ingeri peste tot... si eu vreau sa-i vad pe toti ingerii mei, asa cum imi place sa vad partea plina a unui pahar de vin rosu din care sorb cu nesat acel lichid care ma duce pe norisori de puf. vreau sa cred ca fiecare om din viata mea imi este inger, si nu demon, si toate se aseaza ca intr-un puzle perfect, gandit inainte de o forta divina, dincolo de putinta mea rationala. vreau sa cred ca...

atunci cand imi faci rau de fapt imi fac un bine indurand, invat o lectie, urc o treapta in existenta mea si iti dau tie prilejul de a manifesta si dezbraca fiinta ta de demoni care au nevoie sa zburde la exterior, sa scape de tine. stiu ca atunci cand gresesti asupra mea o faci pentru ca esti cazut si timpul iti va da aripi inapoi sa poti zbura.

cred ca... atunci cand imi mangai pletele cu vorbe dulci care incalzesc sufletul meu de fapt te mangai pe tine, te alini dupa cenusi spulberate si ma iei de mana in vindecarea ta, vindecandu-ma pe mine... stiu ca aripile tale se deschid si ma cuprinzi in ele sa nu ma sparg...

stiu ca indiferent de inversunarile mele, nimic nu este intamplator si uneori Intrebarea, este mai eficienta ca Raspunsul... stiu ca sunteti aici pentru mine si eu pentru voi si impreuna cream Lumea, inventam Viata...

ingeri, oameni sau doar masti
sunteti vii, suntem un "esti!"
avem aripi, avem glas
avem viata, avem un ceas! 
sa zburam...
cu aripi impletite!
sa trisam...
dorinte neimplinite.
sa iubim...
cu trup si suflet.
sa speram...
in gand si-n urlet.