marți, august 3

toamna mea


se apropie toamna mea draga... anotimpul in care iubesc pana la epuizare, in care mor si renasc cu viteza luminii sau cu incetinitorul. anotimp amar si dulce ca o cireasa amara... timpul meu de durere, de plans din orice, de amintire si melancolii. timpul meu de visare si de culoare... de creatie si de versuri dulci. mi-e dor de ea, de toamna mea...

stii? in tot timpul anului ma simt asa, ca sarita de pe un ax in cautarea caruia sunt mereu. ca intr-o joaca in care trebuie sa gasesc ceva... rece, cald, rece, cald...fierbinte mi-e doar toamna. de acolo m-am nascut, acolo ma intorc, asta astept mereu si de aici imi extrag seva, imi implinesc fotosinteza cu propria-mi fiinta.

ma si vad plimbandu-ma cu ochii la frunze, pasind ca o ratusca prin cismigiu sau prin gradina botanica. in tangoul culorilor, imbatandu-ma de brize si ganduri nespuse. ma vad purtandu-mi bluzele de panza topita pe sub geaca de piele, cu esarfe pastelate si cizme de motanita incaltata. ma vad mergand pe jos mult... ma vad savurandu-mi mustul de ziua mea si inchinand un pahar de vin (rosu) tuturor personajelor din viata mea.

toamna va iau la rand, si va fac evaluarea, si mie imi analizez evolutia in functie de voi... de cele mai multe ori tai de pe lista, uneori incercuiesc si fac inimioare in dreptul vreunuia, alteori sunt multe puncte puncte si semne de punctuatie... si iubesc si urasc, totul la extrem, pentru ca toamna ma face sa amestec toate nuantele in forme nebanuite... sa ametesc de placere, placerea de a fi eu, de a ma naste inca o data pentru mine, pentru tine...

2 comentarii:

Lilu spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=n2E2Y0d0ILU
Toamna e acel moment cand natura moare(nu realmente) dar nu si in inima mea e Atuncea cand natura isi inchide frunza si zambeste asteptand iarna..
Nice work>:D<!!

Ada spunea...

Si eu iubesc toamna. Nu atat cat vara cu campurile de floarea soarelui sau iarna cu intinderile albe si luminitele de Craciun, nici cat primavara cu mugurii, dar daca simt fiecare cuvant si fiecare imagine descrisa de tine vibreaza in fiinta mea, inseamna ca o iubesc infinit. :)