luni, august 9

blazare

am uitat de ziua unei prietene bune... atat de draga mie si de aproape in momente dificile si fericita deopotriva... am fost la ea astazi, cu intarziere si pareri de rau. dar cu bucuria ca un om aproape, te va intelege si ierta, caci iertarea este Supremul in prietenie si dragoste. fumam pe un balcon racoros (azi chiar a batut vantul) si vorbeam despre... greutati. e crunt la 25 de ani sa ma trezesc palavragind despre lucruri marete si triste, despre greutati si o viata de care nu ar fi trebuit sa aflam atat de devreme...

se chinuie cu un job greu, pentru bani putini, pentru ca are demnitate si curaj. iubeste si spera ca intr-o zi va fi mai bine. "noi sa fim sanatosi!" ca restul vedem... da, vedem, adica ne taram. ce trist.

bunica mea sufera de o boala progresiva, la propriu si la figurat. mama se dezintegreaza de durere si insuficienta. insuficienta financiara, insuficienta spirituala. de unde? de unde sa mai stoarca atatea cate ar trebui celor din jur? celor iubiti? cum sa fie in mai multe locuri deodata, sa gestioneze atatea, un singur om, si el fragil si slab...

eu... nu mai zic nimic, ma intristez, ma blazez, ma doare tot in jur... uneori puterea de a fi optimist se dizolva. uneori forta mea devine efervescenta si bulele se ridica la suprafata si plesnesc... pana nu mai ramane nimic. decat gol tulbure. ma gandeam sa ma bucur ca nu am job, profitand de ore tarzii in noapte, cand pot scrie, citit, picta... cine stie cand si cat o sa mai am parte de toate momentele astea cand voi intra in campul muncii...

si pe principiul mai sus enuntat ma gandeam mereu ca undeva acolo o aripa divina le va aranja pe toate, si sa nu-mi ocup Lipsa si Nevoia cu inversunari si tristeti, sa ma bucur de ce pot avea, de ceea ce am... pentru ca chiar si cand ai impresia ca nu ai nimic, ai totusi Ceva.  si da, e o metoda fantastica sa mergi mai departe. dar uneori cad. si acum am cazut.

acum nu ma pot bucura de nimic. nici de timp, nici de spatiu, nici de Cevaul din jur. acum vad negru. si vreau ce nu am. pentru mine. pentru ceilalti.

Un comentariu:

puiu spunea...

las ca vine el 2011!!! :*