marți, august 31

ultima zi de vara... intaia noapte a toamnei

ultima zi de vara... cu racoare si prieteni, capucino si un examen. de la 8 la 11 s-a picat, vreo doi au iesit cu 5... si eu am luat 9, bine-meritat - cu felicitari si urari de "succesuri" de la profesor, intr-un mod atat de onest si deschis formulat ca m-am emotionat. si m-am simtit apreciata... e minunat cand iti sunt apreciate eforturile si valoarea... e doar una dintre treptele lui Maslow!

m-am plimbat prin picaturi de ploaie, obosita si fericita. am mancat prajituri si pepene si simt ca intr-un fel universul ma ajuta, ma ia pe sus si ma duce inainte. si Inainte asta se preconizeaza a fi bun, dulce, cu folos. nu pot decat sa multumesc mainii invizibile care nu ma lasa de izbelisti.

mi-e dor de mare... insa o las in urma pentru un timp. ma scufund toata in toamna care vine ca o penita ce se imbiba de cerneala linistii. in curand e ziua mea... si nu, nu voi da de baut prietenilor pentru ca o facem cand vrem mereu. nu voi dansa pe mese, nu vreau "la multi ani" de complezenta. vreau sa o vad pe mama in ziua aceea si sa-mi port la gat frunzulita de argint de la tine... vreau sa ma simt iubita si sa ma ofer dulce si armonios. sa ma redau mie inapoi. sa fac poze la copaci colorati si sa ma plimb de mana cu tine printre himere si norisori de vata de zahar. sa-mi apartin. si atunci va fi o aniversare perfecta.

toamna mea... bine ai venit!

Niciun comentariu: