luni, august 30

azi e ziua mea?

cica azi e ziua mea de nume.... Alexandra. hm? sunt catolica si o serbez mai cu patos prin februarie si... apreciez maxim pe cei care cunosc aspectul asta. dar ma bucur sa profit si de calendarul ortodox! deci VREAU cadou! :)

ma apuc sa sun pe mama, sa-i explic (cam a mia oara) ca eu sunt un copil special care merita sarbatorit de vreo...8-10 ori pe an, cel putin: ziua mea, de nastere/nume catolic/nume ortodox, ziua copilului/femeii, paste, craciun, mos nicolae, ziua mamei de nastere ca doar daca nu era ea nu eram nici eu deci prin tranzitivitate ma serbez tot pe mine, si alte ocazii de genul.

si toate astea, fara sa pun la socoteala al doilea nume, care desi nu e de sfant pentru ca e slavizat, provine tot din Biblie si as putea foarte bine sa-l sarbatoresc si pe ala, mai ales ca are o conotatie controversata, aparte, pe care o ador :P

2 comentarii:

ochelari de ploaie spunea...

deci... sa traiesti cu numele, si... care este al doilea nume al tau? :D si... tu ce mai faci? :)

demo spunea...

ma faci sa zambesc! multumesc :)