sâmbătă, august 21

spalaturi

azi noapte si azi cred ca mi-am spalat creierii si sufletul... cu sapun de casa si altele... e bine cand ai un suflet aproape care sa-ti aduca aminte cine esti, cine poti fii si nu mai vrei, cine ar trebui sa fii in lumea asta care te transforma daca nu bagi de seama. Multumesc S.

imi vine iar sa plec departe. stiu ca ar fi o fuga de mine, nu o plimbare de placere, stiu ca n-ar avea nici un folos. dar imi vine sa alerg...

imi vine uneori sa ma spal de toate amintirile, pacatele, nevoile, slabiciunile si sa fiu asa... alba si neslefuita, sa incep sa ma remodelez si sa-mi reinventez culorile. of, timpul asta... aduce doruri si amintiri, trece ba prea incet, ba prea rapid... uneori mi-e insuficient, alteori n-am ce face cu el... inger si demon, timpul...

ma gandeam serios sa inchid blogurile... as putea scrie toate astea pe hartie, sau pe laptop, pentru mine, asa cum am inceput de fapt sa scriu... as putea sa arat ce vreau cui vreau, cand vreau si sa-mi extrag feedback asa... as putea sa ma lipsesc linistita de apreciere si pareri virtuale, de genul asta de socializare incompleta totusi... de ce nu? as putea...

sa ma lipsesc de aparente si masti si sa ma confrunt mai mult cu realitatea...