joi, august 26

stelute

stateam si ma uitam la stelutele mele fosforescente... asa, calma si relaxata pana la refuz, gandidu-ma la filozofii de viata si oameni... la Dumnezeu si la Dragoste...vazusem un film superb "la Belle Verte"...

da, Dumnezeu nu este acela care rasplateste, pedepseste si judeca. noi l-am creat asa, l-am imaginat ca pe un stapan al sufletelor noastre, ca un judecator suprem al Binelui si-al Raului. cand de fapt... El ne-a facut dupa chipul si asemanarea lui si deci ii suntem egali, prieteni, suntem oameni-dumnezei pentru ca El este in noi si noi in El... sau asa ar fi ideal... uneori ne desprindem de fiinta completa si ratacim ca oile pe meleaguri unde El nu este, decat Spectator la Ocolisul nostru, dar ne asteapta, si ne vegheaza pasii. Ne intoarcem de cele mai multe ori plini de teama si de vina, crezand ca de data asta vom plati in vreun fel... nu. nu vom plati nimic. pentru ca el nu ridica bratul asupra noastra, ci ne ia in brate de fiecare data. ne reda pe noi, noua. cu dragoste. din dragoste.

si toate intrebarile alea retorice si care nu primesc raspuns pe care le adresam divinitatii... ar trebui sa ni le adresam in oglinda, fiecare pentru sine. pentru ca El este in noi, si deci Raspunsul nu este decat in fiecare dintre noi. Raspunsul suntem noi. da...

am avut o revelatie. nu am nevoie de Dragoste. nu am nevoie de Iubirea altcuiva ca sa ma simt fericita, implinita, libera, iubita, ca sa-mi umplu slabiciuni si nevoi acute. nu. Dragostea este in mine, o am pe-a mea. efervescenta si continua. ca vinul si painea lui Isus care pe masura ce erau consumate se perpetuau la nesfarsit sa ajunga la toata lumea... Iubirea mea, este in Mine. o am, o impart, o vad si o valorizez in tot ce fac. si Restul, Mediul, Oamenii care intra in contact cu ceea ce ofer eu nu pot decat sa danseze in ritmurile mele. Universul tot se modeleaza in functie de mine. si asa este...

ce este Universul? Viata? ce sunt toate in afara mea? daca nu oglindiri si inchipuiri a ceea ce mintea si sufletul meu pot crea? uneori am avut semnale care sa-mi explice toate astea, dar atunci nu le-am inteles... unii mi-au spus:
"problemele daca nu le vezi, nu le ai!"... ce simplu, nu?
"este totul in mintea ta si doar acolo" sau
"eu te iubesc, n-are legatura cu tine"...
"priveste in tine si acolo gasesti tot ce ai nevoie, n-ai nevoie de nimic de fapt!"

stii? tx B. in vara asta mi-esti cadou. si te iubesc. asa. nu altfel. :)

3 comentarii:

Fata din umbra spunea...

frumos scris.. ne citim :)

demo spunea...

da! ne citim :)

ainaw spunea...

Bună ziua! Sunt administratorul siteurilor ejocuri-noi.ro şi jocuristar.ro, şi vreau să fac link exchange cu blogul dvs. Dacă sunteţi de acord treceţi-mă cu titlul jocuri noi şi jocuri star şi scrieţi-mi aici: http://blog.ejocuri-noi.ro/link-exchange