duminică, august 22

alint

e minunat sa fi bolnav si sa suni pe mama "alo, mami? nu ma simt bine... nu vii pe la mine sa-mi faci ceva, sa ai grija de mine ca eu nu pot... mami?"

si a venit. cu ceaiuri multe, fiecare pentru ceva anume, cu piersici si mere. cu peste prajit si branza de vaci. rosii si coldrex. mi-a adus cadoul din pelerinaj si mi-a legat la mana o bratarica albastra, frumoasa. mi-a facut frectie si mi-a spalat vasele. a ras cu mine si ne-am uitat la poze. e bine... sa te priveasca mama si unde saruta sa treaca tot. ca in poveste.

imi place la nebunie sa ma alint. ma are asa cum m-a crescut... cu dor de ea si nevoie de afectiune. afectiunea aceea pe care numai mama o poate oferi. pentru ca e mama. si uneori imi place sa profit subtil de treaba asta, orice varsta as avea, oricine ar putea sa ma ajute... nu! o vreau pe mama, pentru ca sunt copilul ei, puiul ce trebuie mangaiat si tratat atunci cand simte ca nu mai poate singur.
"mami ma arde..."
"mami imi cosi si mie rochita alba?"
"mami, te iubesc si multumesc ca ai venit"

sa ma tot imbolnavesc asa! :)

Un comentariu:

ochelari de ploaie spunea...

ce bine de tine :), placut asa. Ai grija de tine :)