vineri, iulie 23

rutina

imi altoiesc catelul la ore fixe pentru ca i-am promis. altfel nu se tine nici el de cuvant sa nu mai sfinteasca piciorul mesei din bucatarie.
imi fac ceai in fiecare zi.
cumpar cate ceva de la chioscul vecinului din colt, ca ma gandesc ca-i criza si macar cu atata pot sa-l ajut.
vorbesc cu mama zilnic, ca pe o terapie - invat sa-mi cresc parintii, si-mi reuseste.
zambesc la fericirile prietenilor mei, sincer ma bucur cu si pentru ceilalti si felul in care pot simti lucrurile, pur, curat, ma face sa plutesc, sa fiu multumita de mine.
citesc literaturi uitate si-mi amintesc lucruri...
imi fac planuri si.. odata gandite sunt pe jumatate rezolvate.
am doruri, de mare, de liniste, de tine, de noi, de ei, de mine...intr-o zi le voi avea pe toate, cand o sa ma fac mare.
traiesc... si asta imi ia timp.
am timp.

Niciun comentariu: