sâmbătă, septembrie 25

acasa

totul e bine cand se termina cu bine, sau totul e bine cand se termina.

o prietena draga trece prin ce-am trecut eu acum 1 an si ceva. o privesc si ma vad pe mine, desi situatiile sunt sensibil diferite. ma impresioneaza la culme, si ma frang cand vad cati pe lumea asta fac aceleasi greseli... cate fete poate avea acelasi eveniment in contexte si personaje diferite...

blogosfera e un Melrose Place. continui sa nu inteleg intriga intre IP-uri si lipsa de respect a unui spatiu, pe cat de public si virtual, totusi intim - intr-un anumit fel. ce dracu' ne-a facut democratia asta la toti! :p

e bine acasa. intre culori si must. flori si oameni dragi. cafeaua din dimineta asta mi-a inseninat weekendul! si mi-a sters o dara de amaraciune. una calda, una rece, altfel nu ne-am simti vii...

am vazut azi pantera roz. se da pe NationalTV... si nu! nu m-am dus sa fac curat la Let's do it Romania. mi-e dor de mare... in urmatoarea perioada cred ca o sa calatoresc si tare o sa-mi placa sa ma pierd in peisaje.

Un comentariu:

Liviul (V) spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=lrY-nC6QYwk