joi, septembrie 2

insomnia

cum e sa faci dovlecei pane si cartofi prajiti la 2 noaptea?
ma doare capul de mor, am o presiune teribila in tample si somnul intarzie. e 3 jumate...
TREBUIE sa-mi iau cateva panze, imi zboara prin cap tablouri, stii ca le vad inainte... gata facute.
am visat azi la pranz, cand am atipit vreo ora pe proful de procedura penala, era in slipi la catedra si ne facea cunostinta cu o blonda, profa de inot.
am mancat pepene galben cu miere. nu-i rau. 
nu mai inteleg nimic din ce mi se petrece. dar nu ma tulbur, mi-e bine.

multumesc azi lui eueu ca m-a scos la plimbarica si suc, ca pe un copil traumatizat. ca am vorbit si am ras, si ne-am scaldat in primul soare de septembrie. si mi-a zis ca sunt frumoasa, si a dormit cu mine. si m-a pupat.

constat ca exista trenduri in blogosfera. sau nu stiu cum sa le numesc. dar putini sunt aia care nu au scris de venirea toamnei azi, ieri si alaltaieri, pe toate blogurile a venit toamna! la fel cum toti si-au scris concediile si dragostea pentru mare si nisip. acu' stiu ca in cateva luni o sa posteze toti de prima ninsoare, si de cadouri si de cat de minunat e sa fie craciun.... cat de previzibili suntem uneori... noi oamenii. asta nu ne face mai putin frumosi/urati. e pur si simplu o constatare....

5 comentarii:

Pauza De Tigara spunea...

Insomniile sunt dragute uneori dar sa nu te prinda cand a doua zi lucrezi sau te duci la scoala, iti vin niste idei ciudate sau realizezi niste dorinte. Eu m am trezit odata facand mamaliguta tarziu desi am mancat putin din ea si gata;))
Eu nu imi doresc sa vina intradevar toamna dar se pare ca a venit, ma simt nepregatita dar cum fiecare anotimp are frumusetea lui asa ca trebuie "sa'l petrecem"
nice blog:)

John Constantine spunea...

da, am vazut si eu trendul asta. fara sa par deplasat, in general la fete/femei. who cares? o sa vina si iarna si apoi primavara, vara... un an, doi, cinci... cercuri, cercuri

cred ca sunt putin cinic :P :))

zorro spunea...

Dacă citeam ieri articolul tău, nu mai postam melodia... :)

demo spunea...

@zorro: nu te cred! :) (o postam eu, hi hi)

HeLLo spunea...

Cata dreptate ai...Si totusi sunt si persoane diferite ...care au inteles mesajul si incearca cu fiecare secunda sa aiba propriul stil...si in tot ce face sa fie original...