luni, septembrie 13

prima nunta

o buna prietena de-a mea a facut pasul ieri... am plans impresionata de... trecere vremurilor si a vremii, de cursul firesc (?) al iubirilor posibile, de minunata lor poveste de dragoste...

am cunoscut-o acum aproape 5 ani cand mi-a cerut un sfat intr-o sala goala de curs... si lacrimi ii curgeau pe obraz. era trista, o tristete cum rar vezi, care te cutremura in profunzimea ei si te face sa te simti mic, neputincios...

si Dumnezeu a avut pregatit pentru ea o cale frumoasa, ascendenta, care a adus-o Aici, Acum. un om minunat i-a pasit alaturi si sunt fericiti, acea fericire si iubire spre care tanjim toti, despre care scriem ca frustratii pe bloguri fara sa o fi trait, sau traind-o pasager, de prosti ce suntem. i-a oferit acea dragoste libera, nestrapunsa de nimicuri ridicate la rang de probleme existentiale. acea dragoste reala, posibila, la care unii doar viseaza. si eu cred in ei, in legamantul lor, in fericirea lor, mi-e ciudat sa le-o doresc, pentru ca o au deja si sunt sigura pana la cer si inapoi ca o vor mentine.

e prima.... prima mea prietena care face pasul asta. si ma bucur de parca mi s-a intamplat mie! va iubesc Mirii mei din septembrie!

Niciun comentariu: