luni, septembrie 13

urari

tocmai am fost felicitata de ziua mea.... ca sa se asigure ca e primul care imi zice! si da. daca e pe-asa, decretez deschisa Ziua Mea, de luni asa, pana duminica. nu 3 zile ca-n povesti, nu o zi, nu... o saptamana cred ca-mi ajunge, daca nu ma dilat tot anul. ca oricum sarbatoarea consta in "a vrea" si atat.

multumesc pentru zambetul oferit, si pentru bataia de inima ce mi-a tresarit la urarea asta, venita asa... pur si simplu, brusc si dragut!

25...e rotund? sau doar jumate de rotund? habar n-am. dar e frumos. incerc sa nu-mi aduc aminte de cate visam pe la 14 ani ca voi fi si voi face pana acum. cam jumatate le-am atins. unele le-am dat la o parte. restul... nu am ajuns inca acolo. viata parea mai simpla la 14 ani. de aici, privind inapoi, uneori mi se pare ca am obosit... si ca trebuie sa trag aer in piept inainte sa pasesc. inainte alergam fara pregatiri...

dar mi-e bine. sunt bine. sunt frumoasa. si azi mi-am cumparat eu mie cadou un ghiozdan cu ursulet de plus. deci... clar e frumos la 25 de ani!

4 comentarii:

septembrie spunea...

acum vad ca si tu esti septembrie.
la multi ani!
nu o spun cu intarziere, pt ca ziua ta dureaza cel putin o saptamana, nU?
:)
SA AI O TOAMNA ASA CUM ITI DORESTI!!!!

cires amar spunea...

la multi ani! asa e viata pare mai simpla la 14 ani.

demo spunea...

@sept: multumesc mult! e toamna noastra... mereu va fi asa. :)
@cires: :) sper ca la vreo 40 sa zic la fel despre 25.

cires amar spunea...

hih hi. cine stie..
si eu sunt nascuta toamna. la naiba. cata toamna.. :))