vineri, septembrie 17

sarbatoare...

deja sunt cea mai fericita! e incredibil cum familia, aceea simpla si unita, mama, tata, si copilul pot fi fericiti asa... doar pentru ca se au. si nu contenesc sa-si arate dragul unul de altul. e un dar pe care unii dintre noi il uita, nu-l mai observa, il ignora sau chiar nu l-au primit... e un dar pe care imi doresc sa-l ofer la randul meu cand voi fi mama. e cea mai mare dorinta a mea, pe care azi... de ziua mea, mi-o rescriu in suflet.

un tort de biscuiti facut cu suflet si o visinata pusa deoparte special pentru azi sunt ingredientele unei sarbatori frumoase. cu dragoste si zambet pe post de sare si piper. cu acel sentiment de siguranta si apartinere pe care numai in familie il poti simti, pentru ca acolo lucrurile sunt neconditionate, nepatate, nealterate. si oricat de conservator ar suna totul si de simplu... din simplitatea asta m-am imbatat de fericire. azi. si nu doar azi.

mama mi-a spus ca a dat fursecuri la servici colegilor, pentru ca azi... e si ziua ei. pentru ca ziua mea, e ziua ei. ce minunat! ce bine ca-mi esti, ce mirare ca sunt... mama. si ce bucurie ca ne suntem suficiente.
multi ani sa-mi fii!

7 comentarii:

black spunea...

Frumos! O implinire e familia. Sa-ti fie a ta mama mult iti doresc!

demo spunea...

multumesc mult! :*

sadness spunea...

si ce poate fii mai frumos decat sa ii ai pe toti cei dragi alaturi?sa-ti traiasca si sa fiti fericiti!>:D<

piticescu spunea...

multumesc! da... de ziua mea e cel mai minunat dar!

Pauza De Tigara spunea...

Multi ani impreuna, familia e cel mai drag dar si cel mai minunat, pretuiti'va in continuare:)

Dreamer spunea...

La multi ani! M-ai induiosat. As vrea ca si mama mea sa mai fie, dar...sa ai grija de ai tai. E tot ce ai mai sfant!

piticescu spunea...

@dreamer: multumesc mult! parintii sunt intradevar tot ce avem mai sfant, de oriunde ar fi ! >:D<