vineri, iunie 25

aberatii de dimineata

fantastic, exista oamenii vii. asa vreau eu sa-i numesc, pe aia care nu dorm sau care se trezesc de foarte dimineata. da.. cum zicea cineva, pana la urma putea fi mai rau. dar si mai bine.

la 5 dimineata era un om pe mess. hai bem o cafea. hai. si am baut-o. frumoasa atingere a razei. chiar mi-a zambit. i-am dus doua caise. am vorbit mult in euforia insomniei mele. m-a ascultat si ne-am privit in ochi. stii cum e? om pentru om. ochi pentru ochi. cuvant pentru cuvant. cafea pentru cafea. si o dimineata frumoasa, simpla, completa. avea si biscuiti si un pahar cu apa cafeaua aia.

e intr-un fel sa vezi orasul cum incepe sa se trezeasca...
e in alt fel sa vezi rasaritul de la etajul 5...
si altfel sa inceapa bormasinile pe la 9...
si inca sa nu poti adormi...

anyway...tx my friend. 

5 comentarii:

ochelari de ploaie spunea...

nu suport bornasinile x( gata sunt acasa, tu unde esti de e soare?

(alex)andra spunea...

in Buc.

ochelari de ploaie spunea...

eu ma impiedic si cad in pat, ridic un ochi vad juma de film si sper sa adorm... tu ai adormit? :-w

(alex)andra spunea...

acu m-am trezit... tot am boala pe blogosfera. vorbim. buna dimineata! :)

Kaos Moon spunea...

si eu si eu...