miercuri, iunie 16

carliont

dupa peste 30 de ore de nesomn, un examen, mii se drumuri si telefoane, organizare si treburi administrative... am ajuns. la mare. sarut vazduhul tot si ma las alintata de briza asta de aici.... prima data pe anul asta. ea, marea e tot aici. ma primeste cu o culoare argintie, linistita, calda si limpede... asa cum trebuie.

am inspirat adanc si mi-am afundat picioarele in nisip...e o senzatie unica atat de asteptata... ieri mi-a spus cineva ca sunt "fiica marii".... iar una dintre melodiile noastre e "la petite fille de la mer"... iar eu sunt acum aici, singura si fericita, libera si implinita in cel mai fantastic mod... mi-e minune si mirare culoarea marii de fiecare data cand o vad. ma imbat cu privelisti si zboruri de pescarusi... imi simt fiecare por deschizandu-se spre raze si picaturi. iau orizontul in brate si sper, astept, visez. ma iert pentru toate cate au fost si ma incurajez pentru cele ce vor veni. va gandesc in culori pastelate si vreau macar o bucatica din starea mea sa o traiti intens si pur, macar o data...

mi-am despletit parul si l-am lasat sa zburde pe umeri in ritmurile brizei... mi s-a ondulat si ma amuz de carliontii mei, numai la mare ne putem saluta. ce bine mi-este! ma frige racoarea si ma panseaza de toate cate au zgariat anul asta... eu masor anul din vara in vara. o sa-mi petrec revelionul aici. sambata. un an nou cu bine si voua!

cu peste si mujdei, da? musai!

5 comentarii:

pestele cu gheare spunea...

daca tot ai starea asta ultra-hiper-uber fenomenala pot sa-ti trimit lista cu minuni necesare-mi?!

(alex)andra spunea...

ia sa te vad!

pestele cu gheare spunea...

o biblioteca care se misca precum un pian, iar clapele sa fie pagini scrise de tine...

Dreamer spunea...

Sa te bucuri din plin de mare, sa-i simti mirosul si sa ne spui ce gust avea pestele anul acesta...

(alex)andra spunea...

pestele ca pestele... insa mai bun gust au razele si marea, nudul si culoarea... miroase a amoruri mute. doar cerul asista si mangaie trupul meu :)